Zdrowa Szkoła w Mizernej

W dniach 5 – 9 czerwca klasy II, IV i V udały się na Zdrową Szkołę do miejscowości Mizerna w Pieninach. W pierwszym dniu naszej wycieczki odbyliśmy rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim oraz obejrzeliśmy tamę.

We wtorek pojechaliśmy na pierwszą wycieczkę. Przeszliśmy wąwóz Homole – dzięki pani przewodnik dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat gór, kultury oraz historii tamtejszych ziem. W Szczawnicy mieliśmy okazję spróbować zdrojowych wód – nie wszystkim przypadły one do gustu 😉

Po powrocie był obiad, po nim zajęcia sportowe na boisku, bieganie i co tylko dusza zapragnie 🙂 Po kolacji wszyscy tańczyliśmy i bawiliśmy się na dyskotece, która zakończyła się o 21:30 – choć tylko z powodu sprzętu…. my moglibyśmy tańczyć jeszcze długo, długo…

W środę był zabawy ciąg dalszy – w Parku Rozrywki w Nidzicy ( był tam mini park linowy, „dmuchańce”, trampoliny i wiele, wiele innych atrakcji. Zwiedziliśmy także już po całej zabawie Park Miniatur przedstawiający zabudowania charakterystyczne dla Spiszu i Orawy.

W czwartek weszliśmy na Górę Wdżar, zwiedziliśmy kamieniołom. Na koniec zwiedziliśmy Zamek w Nidzicy i kupiliśmy pamiątki.

Przed powrotem udaliśmy się do zabytkowego kościoła w Dędnie.

Wszyscy wróciliśmy w doskonałych humorach, choć trochę zmęczeni.