Wycieczka do Zakopanego

W środę, 9 czerwca, wyjechaliśmy na wycieczkę do Zakopanego organizowaną przez Caritas (uczestniczyło w niej 10 osób z naszej szkoły); po mszy w kościele św. Barbary na Wawelu wyjechaliśmy autokarem, by w pierwszej kolejności w drodze do Zakopanego zwiedzić Wadowice.

Na miejscu obejrzeliśmy dom papieża Jana Pawła II, mieliśmy także okazję spróbować słynnych kremówek papieskich i – oczywiście – zobaczyć rynek. Po tych wszystkich atrakcjach wyruszyliśmy w dalszą podróż do Zakopanego, do którego dojechaliśmy w porze wieczornej; na miejscu przydzielono nam pokoje (zameldowani byliśmy w pensjonacie ,,Pokoje u Franka’’), rozpakowaliśmy się i zjedliśmy obiadokolację. Po posiłku mieliśmy chwilę dla siebie, a następnie dyskotekę.

W kolejnym dniu po śniadaniu wyszliśmy w góry, obejrzeliśmy Dolinę Kościeliską oraz wodospad Siklawica. Po powrocie zjedliśmy posiłek i mieliśmy kolejną dyskotekę.

Piątek (następny dzień) był już, niestety, dniem wyjazdu; zjedliśmy śniadanie, poszliśmy na Krupówki i wyjechaliśmy o godzinie 10 30. Na nasze nieszczęście, przez obraną drogę i utrudnienia, na miejsce dojechaliśmy dopiero o godzinie 15 10.

Całą wycieczkę oceniam jednak pozytywnie, pensjonat był miły i przytulny, jedzenie smaczne (choć raz podano nam przesolone parówki), a góry przepiękne. Jestem zadowolony, że mogłem uczestniczyć w tym wyjeździe.