Tablica ogłoszeń

ogloszenie1

Zmiana godzin pracy sekretariatu

W okresie wakacyjnym,  już od najbliższego poniedziałku 25 czerwca 2018 sekretariat szkolny czynny od godz. 9.00 do godz. 13.00 – budynek Zespołu Szkół Katolickich ul. Mariacka 18 w Sosnowcu. Sekretariat przy ul. Kasztanowej będzie w okresie wakacyjnym nieczynny. Wszelkie sprawy i zapytania proszę kierować do sekretariatu szkolnego ul. Mariacka 18 w Sosnowcu.  

books-484766_960_720

Kiermasz

Kiermasz podręczników dla klas uczących się w budynku przy ulicy Mariackiej 18 w dniu 19.06.2018 (wtorek ) po 3 i 4 lekcji w sali nr 13

zebranie

Zebrania z Rodzicami

Serdecznie zapraszamy  15 maja 2018 r. o godz. 17.00 na zebrania z Rodzicami uczniów klas VI-VII Katolickiej Niepublicznej Szkoły Podstawowej, Gimnazjum oraz Liceum. Godz. 17:00 spotkanie dla rodziców uczniów klasy 3 gim – logowanie do Szkół ponadgimnazjalnych. W godz. 17.30 – 18.30 zapraszamy na konsultacje z nauczycielami  – ul. Mariacka 18.      

Odwołane zajęcia

W dniu 24 marca 2018 r. odwołane są zajęcia dodatkowe z informatyki. Za utrudnienia przepraszamy.

Ogloszenie

W sobotę 18 listopada br odwołane jest KÓŁKO INFORMATYCZNE. Przepraszamy 🙁

pobrane

Ogłoszenie

INFORMACJA DLA KLAS VI-VII SP, GIMNAZJUM I LICEUM Serdecznie zapraszamy na KONSULTACJE, które odbędą się w najbliższy wtorek 14 listopada 2017 roku w godz. 17.00-19.00 przy ulicy Mariackiej 18. Rodziców uczniów klas III gimnazjum zapraszamy na Zebrania z wychowawcami o godz. 17.00

Ogłoszenie

W dniu 10 października nieobecna będzie mgr Lucyna Wąsowicz. Osoby zainteresowane  proszę o kontakt przez maila lub dziennik elektroniczny. Pozdrawiam, Lucyna Wąsowicz

Ogłoszenie

06.10.2017 r. przypada pierwszy piątek miesiąca. W tym dniu wyjątkowo proszę o Spowiedź Św. we własnym zakresie.

ogloszenie

Informacja

Uprzejmie informujemy, że sekretariat przy ulicy Kasztanowej 3A jest nieczynny. Wszystkie sprawy uczniowskie prosimy załatwiać w Sekretariacie ul. Mariacka 18 (budynek Zespołu Szkół Katolickich w Sosnowcu przy Kościele Św. Tomasza Ap. W okresie wakacji Sekretariat Szkoły czynny w godzinach 9:00 – 13:00.

Ogłoszenie

Ze względów zdrowotnych dzisiejsze konsultacje z j. niemieckiego z mgr Martą Wilk – Abratańską w Gimnazjum zostają przełożone na 26 maja 2017 r. (piątek) w godz. 16.15 – 17.00