Przed naszymi ósmoklasistami duże wyzwanie- EGZAMIN PRÓBNY ÓSMOKLASISTY – ONLINE.
W dniach 30.03-01.04.2020 uczniowie klas ósmych przystąpią do próbnego egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego, matematyki oraz języka obcego. W tym roku ze względu na stan epidemii napiszą w wersji online. Trzymamy za nich mocno kciuki. Życzymy POWODZENIA:)
Każdego dnia Centralna Komisja Egzaminacyjna oraz okręgowe komisje egzaminacyjne na swoich stronach publikują przygotowane materiały do przeprowadzenia próbnego egzaminu ósmoklasisty. My także będziemy je zamieszczać na naszej stronie internetowej.
Zamieszczone materiały obejmują zarówno arkusze w wersji standardowej, jak i te dostosowane do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami. Wszystkie materiały, w tym nagrania w formacie mp3 do zadań na rozumienie ze słuchu w arkuszach z języków obcych nowożytnych pochodzą ze strony internetowej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (www.cke.gov.pl).
Arkusze do egzaminu próbnego – język polski
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OPOP_100) _wersja X
- Arkusz egzaminacyjny
- Karta odpowiedzi
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OPOP_200)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OPOP_400)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OPOP_500)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niewidomych_czarnodruk (OPOP_660)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OPOP_700)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OPOP_800)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze do egzaminu próbnego – matematyka
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OMAP_100) _wersja X
- Arkusz egzaminacyjny
- Karta odpowiedzi
- Karta rozwiązań zadań
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OMAP_200)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OMAP_400)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OMAP_500)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niewidomych (OMAP_660)
- Arkusz egzaminacyjny (czarnodruk)
- Arkusz egzaminacyjny (dostosowany do syntezatora mowy)
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OMAP_700)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OMAP_800)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język angielski – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJAP_100) _wersja X
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP_200)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJAP_400)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJAP_500)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niewidomych_czarnodruk (OJAP_660)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJAP_700)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJAP_800)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Język francuski – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJFP_100)_wersja X
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań
Język hiszpański – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJHP_100)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań
Język niemiecki – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJNP_100) _wersja X
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJNP_200)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJNP_700)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJNP_800)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Język rosyjski – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJRP_100) _wersja X
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJRP_700)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Zeszyt rozwiązań
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJRP_800)
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy
-
Zeszyt rozwiązań
Język włoski – 1.04.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJWP_100) _wersja X
-
Arkusz egzaminacyjny
-
Zasady oceniania rozwiązań zadań
-
Transkrypcja nagrań
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów bez niepełnosprawności)
-
Plik dźwiękowy (dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się)
-
Karta odpowiedzi
-
Zeszyt rozwiązań