Aktualności

plakat lo 2023 (2)

Z życia szkoły

wyprawka

board-64269_640

Sukces w konkursie z języka angielskiego

WOJEWÓDZKI KONKURS Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO SUKCES NASZYCH UCZNIÓW ! Z wielką radością informujemy, że Weronika Zając oraz Bartek Krajewski zostali laureatami tegorocznej edycji Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Języka Angielskiego, a Zuzia Wiater otrzymała tytuł finalisty konkursu. Serdecznie gratulujemy!

4(1)

Dzień piękny, dzień wspaniały. Po prostu Dzień Liczby π.

Dzień piękny, dzień wspaniały. Po prostu Dzień Liczby π. W dniu 14 marca na pierwszych godzinach lekcyjnych w naszej szkole odbył się szkolny konkurs: „Wokół liczby π”. Zwycięzców wyłonimy w najbliższym czasie. Jednak prawdziwe urodziny liczby π urządziła klasa 3b. Jak na prawdziwe urodziny przystało był szampan oczywiście „πkollo”, piękne jedzonko czyli πizza, coś na…

LOGO KATOLIK

„WYPŁYŃ NA GŁĘBIĘ” – edycja ósma

ZESPÓŁ SZKÓŁ KATOLICKICH W SOSNOWCU organizuje konkurs literacko-artystyczny pod patronatem Biskupa Diecezji Sosnowieckiej Prezydenta Miasta Sosnowca oraz Wydziału Katechetycznego Diecezji Sosnowieckiej   edycja ósma WYPŁYŃ NA GŁĘBIĘ „Bądź dobry jak chleb” (konkurs recytatorski, literacki i plastyczny)     „Powinno się być jak chleb, który dla wszystkich leży na stole, z którego każdy może kęs dla…

WP_20170310_005

Uczymy dzieci programować -zajęcia w klasie IIb

Uczniowie klasy II B, dzięki uprzejmości Pana Marcina Paksa, miały okazje uczestniczyć w zajęciach z programowania. Przy użyciu małych, bardzo inteligentnych robotów – Ozobotów, które dostały tytuł Zabawki Roku 2016, uczniowie przeżyli niesamowitą przygodę rysowania i rozwiązywania problemów. Za pomocą kolorowych kodów (na kartce papieru) dzieci programowały zadania, które wykonywał robot. Dzięki robotowi dzieci w…

Współpraca z rodzicami 4

Projekt edukacyjny „Kosmiczna przygoda klasy I a”

Zainteresowanie dzieci kosmosem rozpoczęło się od realizacji bloku tematycznego „My w kosmosie”. Postanowiliśmy więc pogłębić temat wykorzystując metodę projektu. Rozpoczęliśmy od sporządzenia siatki wstępnej, diagnozującej zakres wiedzy posiadanej już przez uczniów. Następnie postawiliśmy pytania badawcze, czyli ustaliliśmy, czego chcemy się dowiedzieć. Następnie, spośród tych pytań, dzieci wybrały sobie indywidualnie zagadnienia do opracowania w domu. W…

 

be

 

 

dla kandydata (2)

dla kandydata (3)

 

Z: